Biseta Preloader

KONAKTAN-ÇANKAYA’YA KEMERALTI AKSI VE ÇEVRESİ

Adım Adım İzmir 2

Rezervasyon ve detaylı bilgi için ; 0232 480 0202

Sabah belirlenen saatte Konak Yalı Camiinin önünde buluşuyoruz. Gezi hakkında bilgi aldıktan sonra, Konak (Atatürk Meydanı) Antik Kent planını inceliyoruz.

1)Hükümet Konağı, Saat Kulesi, Elhamra Sineması, Milli Kütüphane, Hastane ile Arap Fırını (meşhur)görüyoruz.

2)İnönünün doğduğu evi eski Türk mahallelerini gezip, Salepçioğlu camini de gördükten sonra, yönümüzü Kemeraltına dönüyoruz.

3)Salepçioğlu Ahmet Ağa Konağını, Gaffarzade Otelini (Atatürk’e 1926 da suikast düzenleyenlerin kaldığı otel) Ali Paşa Meydanı, Başdurak Camii, Çakaloğlu Hanı ve Kızlarağası hanlarını görüyoruz.

4)Kısa bir dinlenme, yemek ya da tatlı veya çay kahve molası. Serbest zaman.

5)Hisarönü Camii, çevre hanlar (Mirkelam, Selvili ve diğerleri) görüldükten sonra

6)Havra Sokağına geliyoruz. Etz Hayim, Hevra, Sinyora, Al gazi ve Şalom Sinagoglarını dışarıdan görüyoruz. Rehberimiz tarafından belirlenen iki sinagog içeri girip ziyaret edilecektir.

7)K. Karaosmanoğlu Han (Lagora) ve Abacıoğlu Han dan Kestelli caddesine çıkıyoruz. Katipzade Sebili, Alanyalı Konağı ve çarşıya karışmış eski mahalleleri görüp(tekrar) Konak meydanında turumuzu tamamlıyoruz.

Son Olarak; Programda görülmeyen, yazılmayan bazı lezzet noktalarından geçerken de bilgi verilecektir. Bu diğer tarihi mekanlar içinde geçerlidir.

NOT: 20 kişinin altında katılım olması halinde turumuz gerçekleşmeyecektir.

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER

Profesyonel Rehberlik Hizmeti

FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

Öğle yemeği ve tüm içecekler